Monday, June 13, 2011

spongebob squarepants VS caryon shin chan


tgk x citer carton nie?? best wooo..suka sangt citer nie..
klu da masa terluang aku mesti tonton punya la citer carton nie..
pukul 5.30 ptg kat tv9 tiap2 ari spongebob squarepants..
pukul 7.30 mlm tiap ari sabtu plak caryon shin chan..
hehe..aku memamg suka citer nie..kadang-kadang aku sampai tertunggu2..
spongebob ngan shin chan nie lawak..ada-ada ja yg melucukan..
klu tension try tgk citer carton nie..insyallah kurang la ckit rasa tekanan tu
melihat kepetahan spongebob ngan kawan2 dia kat bikini botton memang menghiburkan
begitu juga ngan si kecik shin chan yg melucukan tu..dengan lagak seperti org dewasa 
suka sngt ngorat perempuan cantik memang melucukan..
terima kasih spongebob n shin chan yang menghiburkan aku kala aku mengalami tekanan..
i love spongebob n shin chan...



I LOVE U SPONGEBOB N SHIN CHAN


No comments:

Post a Comment