Sunday, June 12, 2011

katak oh katak..cicak oh cicak..

cakap pasal benda yg mengelikan nie..tiba-tiba ja aku teringat yg aku nie geli sangat kat cicak ngan katak..
dulu aku ok jew..tapi sejak dua menjak nie tahap kegelian terhadap dua binatang nie makin menjadi-jadi..
klu citer pasal cicak nie..puncanya sebab adik aku la..
dulu adik aku selalu lastik cicak..orang cakap lastik cicak malam jumaat dapat pahala..
dia pown pa lg lastik la..lastik punya lastik last2 sekali jatuh atas baju aku da..
aku pown pa lagi menjerit xmau-mau la..geli..
dok rasa macam kaki cicak tu dok bergerak-gerak atas badan aku jew..
sejak tu aku jadi  geli kat cicak..tapi aku x takut kat cicak..aku hanya geli..
sama macam macam katak..aku pown x takut kt katak..aku cuma geli ja dengan katak..
sejak2 katak masuk dalam kasut sekolah aku..citer dia macam nie..
dulu masa aku sekolah..klu x silap aku darjah 4 kot..
pagi tu aku pakai la stoking lepas pakai stoking mesti nak pkai kasut sekolah kan..
aku pown masukkan kaki aku..
tapi aku rasa pagi tu kasut sekolah aku ketat sangat..
tapi yang pelik nya kasut belah kiri ja ketat..yg belah kanan tu ok ja..
pastu kulit kasut tu rasa macam lembut2 ja..len dari biasa..
pastu rasa macam sejuk2 ja..
aku pown pa lagi buka la kasut tu tgk2 ada katak..alangkah terkejut nya aku..
aku baling kasut sekolah tu..seram sejuk satu badan aku..
sejak tu aku geli kat katak..
sedangkan dulu masa kecik-kecik aku dok tangkap sngt katak..
tapi mai besar aku geli plak..pelik toi..
Eeeeeee...geli aku...
sejak tu aku geli kat katak ngan cicak..
aku lebih rela tangkap harimau dari tangkap katak ngan cicak..
x leh nak bayangkan betapa gelinya aku terhadap binatang tu..
geli sangat2..
En cicak..
saya geli tgk awk..
geli sngt kat kamu en cicak..hehe

katak nie sebenarnya comey..
tapi aku tetap geli..
Eiii..



comey kan..
tapi syg
aku geli melihat kamu en. katak



ada x cara nak bagi hilang rasa geli kat cicak ngan katak..??
binatang nie bkn besar pown..bkn ganas pown..dua2 lembik ja pown..
tapi aku geli jugak..pelik2..






No comments:

Post a Comment