Sunday, June 12, 2011

L.O.V.E

percaya x setiap orang mesti punya rasa cinta.. tapi x semua orang dapat merasai cinta..
dan setiap orang pernah bercinta.. tapi x semua mampu mengecap rasa bahagia..
aku?? aku juga sama..aku punya rasa cinta..ingin merasai saat dicintai..
dan pernah bercinta..tapi belum rezeki untuk merasa bahagia..


cinta...
akan datang kpd mereka yg mempunyai
harapan walaupown sering kali dikecewakan
cinta..
juga dtg kpd mereka yg masih ingin mencintai
walaupown sering berulang kali disakiti..
dan aku..masih menharapkan cinta yang sejati..
bagi aku cinta tu indah..x dapat nak diungkapkan..
aku suka perasaan bila diri dicintai..rasa disayangi..dihargai..

ciri-ciri lelaki idaman aku..hehe
  1. SAYANG KAT AKU
  2. BOLEH MENERIMA AKU SEADANYA
  3. MENGHORMATI DAN BERTANGGUNGJAWAB
  4. CARINGDAN MEMAHAMI
  5. TAK MEROKOK!!
  6. TAK KEDEKUT DLM SEMUA HAL
  7. TAK AKAN KECEWAKAN AKU
  8. SEORANG YANG KELAKAR..SEBAB AKU KAN SUKA GELAK
  9. LEH WAT HATI AKU NIE BERDEBAR-DEBAR..
  10. ' CUTE ' SEDAP MATA MEMANDANG
        before u be my 'BOYFRIEND ' u should be my ' FRIENDS ' first!!
    bila CINTA datang memang bahagia
    dan bila CINTA pergi terasa derita..
    aku  menharapkan cinta aku adalah CINTA yang bahagia..AMIN


    No comments:

    Post a Comment