Tuesday, June 7, 2011

My best Pren..


cakap pasal kawan nie kn..
tetiba jew aku teringat kat member aku
nama dia muhd sazli bin azizan.. dia satu-satu nyer member laki yg paling aku syg
dia ngan aku memang bek la.. semua suka n duka kami kongsi sama2
klu dia ada masalah ka mesti dia cter kt aku... besa la kan..
aku kan pendengar setia dia..aku pown macam tu gak..
dia la tmpat aku luahkan segala masalah aku...
da satu hari tu dia nangis atas bahu aku...punya la x malu..
hehe dulu masa form 5 dia jd moniter kelas dan aku plak assistant moniter utk kelas 5 sastera 1..
memang sempoi la kmi jga kelas..haha
aku ingt g time dia beli moto..aku org pertama yg di tunjuk moto 2..
masa dia beli keta mcm tu jgak..dia kongsi segala rasa ngan aku..
kadang bila time dia susah dia akan cari aku
dan dia x pernah lupa aku walaupown time dia senang..
aku ingt g dia kenal kan aku kt awek dia..dia ckap..
" aku lah kawan terbeikkk yg pernah dia ada "
dia selalu soh aku ajar dia akaun..
berkah kesungguhan dia stdy..akhirnya dia lulus gak akaun..
alhamdulillah...dia selalu jgak dtg umah aku...senang cter kami memang rapat..
tapi syg..dia lebih awal tinggalkan aku...
tanggal 1 januari 2010 dia pergi wat selama-lamanya..
dia terlibat dalam excident..aku pown x sempat nk p melawat dia kat h0spital..
satu2 nya perkara yg paling aku menyesal..aku rasa aku seorg kawan yg kejam saat tu...
aku rasa gelap seluruh hidup saat aku diberitahu tentang berita kematian dia...
hanya ALLAH saja yg taw perasaan aku saat tu..betapa sedihnya aku..
aku rasa satu kehilangan yg aku x pernah rasa selama nie..
xda lagi senyuman tu..xda lagi panggilan " baby" aku betol2 terasa saat tu..
aku x mungkin lupa saat berkawan dengan dia..
dia seorg KAWAN yg bek..yg x berkira..yg menjaga aku selama nie..
tapi kini aku kena belajar terima hakikat..yg dia sudah pergi dan x mungkin akan kembali..
tapi kenangan ngan dia akan sentiasa dihati aku..aku x mungkin padam ingatan tu..
al- fatihahnya..semoga dia ditempatkan dikalangan para solehin..
i miss u mohd sazli bin azizan..



    

No comments:

Post a Comment